01 januari 2006

DEKSEL OP DE NEUS



Deze advertentie zag ik op de site van de Postbank:

Gratis Mijn Postbankpas? Stort nu uw salaris
Maak uw salaris maandelijks over naar uw Postbankrekening en ontvang een gratis Mijn Postbankpas! Heeft u nog geen persoonlijke Mijn Postbankpas? Of bent u alweer toe aan een nieuwe? Mijn Postbankpas is eenvoudig te ontwerpen met een leuke (digitale) foto van de liefde in uw leven (uw partner, uw kind, hond of poes?), een mooie vakantiefoto of juist een stoere tekst. Kortom: bestel uw eigen unieke pas!

Dus heb ik snel even een berichtje naar de Postbank gestuurd:

Vraag : Mijn salaris wordt al jaren overgemaakt op mijn girorekening.
Hoe zit dat met een gratis Mijn Postbankpas?


Dit was het antwoord:

Geachte meneer Lemckert,

De actie met de Mijn Postbankpas is bedoeld om mensen die het salaris nog niet op de Girorekening ontvangen dit te laten doen. U komt daarom niet in aanmerking voor de actie. De Postbank heeft regelmatig acties. Een aantal daarvan zijn om te werven en een aantal zijn ook open voor bestaande klanten. Wij adviseren u onze site
www.postbank.nl in de gaten te houden voor verdere acties.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

Mw. drs. I.M. van der Wal
Hoofd E-commerce en E-mail

Dus: Weer de deksel op mijn neus!

Geen opmerkingen: