18 januari 2010

PFFFT PORTO

Zo, dat is mijn eerste post in het nieuwe jaar. Maar het heeft wel een tijdje geduurd, voordat het zover was gekomen. We zijn na de kerstdagen naar Porto vertrokken, hebben daar de jaarwisseling beleefd, en zijn, na elf dagen door Porto te zijn gewandeld (heuvel op - heuvel af) en na het schieten van meer dan 500 foto's, weer naar huis teruggekeerd. Maar toen begonnen de problemen pas. Ik had juist voordat we afreisden Windows 7 op mijn PC geînstallerd. Toen ik mijn Portofoto's in een diapresentatie wilde plaatsen met het programma PhotoStory van Microsoft, bleek dat niet te werken in Windows 7, netzomin als alternatieve programma's met dezelfde functie. Microsoft schijnt ook geen patch voor het programma voor Windows 7 uit te geven, zodat de trouwe bezoeker van dit blog nog even geduld moet hebben voordat ik iets heb gevonden om de foto's op mijn blog te te tonen. Hier alvast een panoramafoto van Porto, vanaf de zuidoever van de Douro."Even erop klikken, dan zie je hem (iets) groter